czwartek, 20 sierpnia 2015

back to school#1 school ootd+czy second hand rzeczywiscie powoduja, ze znajdujemy sie w gorszej grupie spolecznej?


Trudno to w to uwierzyć, ale do końca wakacji zostały niecałe dwa tygodnie. Dałabym sobie rękę uciąć, że od wychodzenia z podstawówki ze świadectwem w ręku nie minęły dwa tygodnie- a tu proszę! Jesteśmy bardzo blisko rozpoczęcia kolejnego roku szkolnego. Niestety, zmarnowałam wakacje najbardziej jak mogłam. Żałuję. Jednak postaram się cieszyć z ostatnich dni wolności. Przecież nie po to są wakacje, aby spędzić je przed ekranem? Szkoda tylko, że wpadłam na to tak późno.
Przychodzę do Was z pierwszym postem z serii back to school. Tym razem jest to pierwszy pomysł na szkolny ootd. Nie musicie się martwić- na blogu znajdziecie również przeróżne poradniki, DIY, must haves, haule, CIY i inne z serii back to school. Mam nadzieję, że powrót do szkoły ze mną nie będzie najgorszy. :)





Chciałabym również poruszyć temat second handów i zakupów w nich. Czy przez zakupy w second handach jednocześnie LUDZIE przenoszą nas do gorszej, niższej grupy społecznej? Czy przez to stajemy się gorsi? Czy żeby mieć "szacunek" ludzi z "wyższej półki" wystarczą markowe ubrania kupione w stacjonarnych i internetowych sklepach?
Nie każdy, lecz na Ziemi istnieją ludzie, którzy nadal uważają, że wstydem jest chodzenie do lumpeksów. Przecież przed nami to ubranie mógł nosić ktoś, kto nie mył się miesiącami! Hmm, kupując w sieciówkach, jaką mamy pewność, że przed nami nie mierzył tego ubrania ktoś, komu brud odpada przy zwyczajnym potarciu? No właśnie. Dla mnie nie jest wstydem nieposiadanie jednakowych ubrań jak wszyscy oraz bycie pytanym "Ej Julka ale fajne!! Gdzie kupiłaś?" Uważam, że w sh możemy znaleźć dużo super perełek, które również będziecie mogli zobaczyć na moim blogu. Jednymi z nich (może nie takie perełki, ale całkiem fajne rzeczy) są ubrania przedstawione na zdjęciach. Cały ootd oprócz butów i okularów dresslink (klik) pochodzi z second handów.








A Wy? Co sądzicie o kupowaniu w second handach? Może znaleźliście jakieś perełki godne pochwalenia się? 



4 komentarze :

  1. Uwielbiam posty z serii Back to school, pisz ich jeszcze wiecej! ♥
    Outfit śliczny, bardzo ładnie skomponowane kolorystycznie :3
    Co do second handów, nigdy nie pomyślałabym żeby zaliczać takich ludzi do "gorszej grupy". W takich miejscach można znaleźć super ciuchy, z metką, czasami kiedy widzę takie ubranka NIGDY nie powiedziałabym, ze są z second handów! Takie ocenianie jest beznadziejne :(

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafię uwierzyć, że za niecałe 2 tygodnie koniec wakacji! Pamiętam jak jeszcze wychodziłam ze szkoły ze świadectwem w ręku. Jeśli chodzi o second hadny to od niedawna jeżdżę tam co jakiś czas i można znaleźć sam prawdziwe perełki! Widziałam dużo rzeczy ze sklepów typu H&M, Zara, i to tylko po kilka złotych.

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi się że teraz sh nie są już 'obciachem' a wręcz są modne;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;) Pozdrawiam mogłabyś poklikać w linki ? bardzo mi zależy ! :)

    NOWA NOTKA

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania ♥
♥ Zostaw link do bloga- na pewno się odwdzięczę ♥
♥ Dziękuję za każdą opinię i poradę dot. blogowania ♥

Copyright © 2014 carelessly blog.

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi